Nog 10 dagen!! - Reisverslag uit Roosteren, Nederland van Sanne Paradis - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen!! - Reisverslag uit Roosteren, Nederland van Sanne Paradis - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen!!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 Januari 2016 | Nederland, Roosteren

Hallo allemaal,

Nog maar 10 dagen en dan zal ik in Zuid Afrika landen. Het begint nu allemaal heel erg spannend te worden. Maar vooral ook heel werkelijk.

Het is al meer dan een jaar geleden dat ik had besloten om aan dit avontuur te beginnen. Toen even voor de zomervakantie bekent werd dat ik ook daadwerkelijk mocht gaan ging het allemaal snel. Er moest zoveel geregeld worden, en vooral het verkrijgen van het visum zou spannend zijn. Maar gelukkig heb ik, al inmiddels 6 weken geleden, na 4x Den Haag te bezoeken mijn visum mogen ontvangen!

Nu nog even genieten van de carnavalsdagen en dan zal ik dit landje voor 5 maanden gaan verlaten!

Tot snel!

Liefs Sanne

Sanne

Stage in Zuid Afrika Als onderdeel van mijn opleiding Pedagogiek aan fontys hogescholen volg ik mijn derdejaars stage in het buitenland. Hiervoor reis ik naar Stellenbosch, Zuid Afrika. Hier ga ik stagelopen voor de organisatie Prochorus, en voornamelijk in het township Kayamandi.

Actief sinds 19 Jan. 2016