De eerste dag - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Sanne Paradis - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Sanne Paradis - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Gistermorgen ( dinsdag 9 februari) was het eindelijk zover! Na afscheid te hebben genomen stond ons een vlucht van bijna 12 uur te wachten. De vlucht is super verlopen en de 12 uurtjes waren toch wel snel om! We kregen vaak wat te drinken aangeboden en hebben vaak wat te snacken gekregen. Ook heb ik 3 films gekeken en muziek geluisterd. Soms wat tussendoor geslapen.
We zijn precies op tijd geland en we hadden ook snel onze koffers terug gevonden. Eenmaal in de aankomsthal stond een taxichauffeur ons op te wachten. Zo moesten we niet meer zoeken waar we precies naartoe moesten lopen. Toen we bij de taxi aankwamen moesten we even wennen met instappen. De chauffeur zat namelijk rechts. Het zag er een beetje eng uit op de weg, maar dat zal nog wel wennen.

Eenmaal bij het huis wisten we niet zo goed hoe we nu binnen konden komen. We hadden een bel gevonden en 2 bewoonsters kwamen opdoen. Zij hebben ons meteen een rondleiding in het huis gegeven en het alarm uitgelegd. Daarna kwamen nog 2 andere meiden thuis van het uitgaan. Hier hebben we nog even mee geklets en gingen we allemaal naar bed.
In bed nog even allemaal de appjes van iedereen beantwoord en het thuisfront laten weten dat de reis goed was verlopen.
Ik dacht dat ik niet veel ging slapen in verband met de warmte maar dit viel nog goed mee.

Net mijn koffers uitgepakt en alles op mijn kamer een beetje ingericht. Vanmiddag zullen Stellenbosch wat gaan verkennen. Gisteravond ook al met alle meiden besloten dat we vanavond gaan uiteten.

Groetjes uit het verre Zuid Afrika

  • 10 Februari 2016 - 11:08

    Manon Kelleners:

    Heel veel plezier en succes!
    Wat een super ervaring ! TEGEK!!

    Groetjes.

  • 10 Februari 2016 - 12:14

    Brigitte:

    Heel veel succes en geniet ervan

  • 11 Februari 2016 - 19:14

    Margret Pustjens:

    Fijn om te lezen dat de reis goed is verlopen. Ik wens je veel succes met je stage. Deze ervaring pakt niemand je af. Geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Stage in Zuid Afrika Als onderdeel van mijn opleiding Pedagogiek aan fontys hogescholen volg ik mijn derdejaars stage in het buitenland. Hiervoor reis ik naar Stellenbosch, Zuid Afrika. Hier ga ik stagelopen voor de organisatie Prochorus, en voornamelijk in het township Kayamandi.

Actief sinds 19 Jan. 2016
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 5515

Voorgaande reizen:

09 Februari 2016 - 13 Juli 2016

Stage in Zuid Afrika

Landen bezocht: