Stage in Zuid Afrika - Reisverslagen van Sanne Paradis - WaarBenJij.nu Stage in Zuid Afrika - Reisverslagen van Sanne Paradis - WaarBenJij.nu

Stage in Zuid Afrika

Voor mijn derdejaarsstage van de opleiding pedagogiek ga ik 5 maanden wonen in Stellenbosch, Zuid Afrika. Hier zal ik stagelopen bij de organisatie Prochorus. Mijn stage zal vooral plaatsvinden in het township Kayamandi.
In dit township ben ik samen met 2 andere pedagogiek studenten werkzaam in een crèche.

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2016

Vakantie

04 Juni 2016

20 dagen

29 April 2016

Like a bird!

03 April 2016

Don't hang your clothes outside!

20 Maart 2016

Paradijs
Sanne

Stage in Zuid Afrika Als onderdeel van mijn opleiding Pedagogiek aan fontys hogescholen volg ik mijn derdejaars stage in het buitenland. Hiervoor reis ik naar Stellenbosch, Zuid Afrika. Hier ga ik stagelopen voor de organisatie Prochorus, en voornamelijk in het township Kayamandi.

Actief sinds 19 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5517

Voorgaande reizen:

09 Februari 2016 - 13 Juli 2016

Stage in Zuid Afrika

Landen bezocht: